22 Şubat 2015 Pazar

Wet n Wild Comfort Zone palet

Bugün gratise uğradığımda sonunda comfort zone ile karşılaştım zira tek kalmıştı.Geç bile kaldım muhtemelen her yerde swatch ları görmüşsünüzdür olsun bir de benden görün :)

8 tane far var hepsi ışıltılı,gramajlarıda oldukça iyi pigmentasyonlarına lafım yok.Tozutuyor genelde her farda olduğu gibi ama benim için çok soruun değil önce göz makyajını yapar kurtarırsınız onuda.

Renkler bir harika hem gündüz makyajınızı hem gece makyajınızı rahatlıkla çıkarırsınız.Ben bunu uzun süre elimden düşürmicem sanırım:) sol üstteki browbone rengini aydınlatıcı olarak kaş altlarınızı burnunuza dudak üstüne ve elmacık kemiklerinize uygulayabilirsiniz korkmayın disko topuna dönmezsiniz içindeki ışıltılar ince yapıda sim sim durmuyor yani yüzde.Ben sağ alttaki renge aşık olarak aldım ama çok ta etkilemedi biraz fıs çıktı diyebilirim swatch yapınca gördüm ki bildiğin kızıl kahve üzerine yeşil var sürmüşsün gibi ama kullanılır yani çokta şe yapmayayım:))



Bunlarda flaşlı halleri renkler güzel fiyat uygun ambalaj biraz sıkıntı yaratacak gibi duruyor ama dış görünüşe önem vermeyen ben takılmam öyle şeylere şimdilik bu kadar ;) 
fiyat:19,50

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder