6 Aralık 2014 Cumartesi

FLORMAR CC CREAM SPF 15

CC krem kelime anlamı olarak colour correcting yani renk düzgünleştirici olarak geçer.Yapı itibariyle BB kremler den daha hafiftir.Akneli ciltler ve yağlı ciltlerde rahatlıkla kullanabilir besleyici özelliği olduğu söyleniyor.Günlük hayatta fondoten çok nadir kullanmaya başladım yoğun kapatıcılık arayışında zaten değildim.Yüzümdeki renk dengesizliğini gidermek benim için kafi.Bir suredir Nivea BB kremi kullanıyordum.Birde dedim ki şu CC kremi deneyeyim ve Flormarın cc kremini satın aldım

Mor renkli bir ürün özellikle soluk ve sarı tonların aydınlatılması sağlıyor.Uygulama sırasında sürtünmenin de etkisiyle mor renkli ürün fodotene dönüşük cilt renginizle uyum sağlıyor.İçerisinde nemlendirici etkiside var.Öncesinde illa nemlendirici de uygulamak zorunda değilsiniz.Kullamadan önce çalkalamanız öneriliyor.Ayrıca fondotenin de altına baz olarak kullanabilirsiniz.SPF 15 içeriyor güneş ışınlarının zararlı etkilerinden korunmuş olursunuz.


Cilde aydınlık sağlıklı bir görünüm veriyor .CC kremler bu özelliklerinden dolayı kozmetik değil cilt bakım kategorosine girerler.Flormar da  farklı renkler de bulunuyor örn; yeşil olanı daha çok kızarıklık bulunan citlere öneriliyor.İçeriğinin temizliğinden dolayı gönül rahatlığıyla kullanıcam.Fiyatı 25 tl idi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder