20 Kasım 2014 Perşembe

NOTE DEEP BLACK MASCARA

Merhaba arkadaşlar uzun zamandır blog açıp bende az buçuk bildiklerimi paylaşmak istiyordum ve o gün bu gün deyip işe koyuldum.Umarım düzenli olarak paylaşımda bulunup bu işi kıvırabilirim.İlk olarak rimel incelemesiyle başlamak istedim.Bazı günler makyaj yapmak istemeyiz ee her gün de ful makyaj olmuyor ama "rimelsiz asla çıkmam" diyenlerimizin sayısı da az değil.Bu yüzden bu gün sizlere Note markasının Deep Black Mascara'sından bahsedicem.


Ben bu maskarayı sevdim.Neden diye sorarsanız fırçası ne çok ince ne çok kalın uç tarafının bombeli olması kirpiklerimizin iç köşelerine kadar girip sürümü kolaylaştırıyor.Ayrıca acele işiniz varsa bunu kesinlikle tavsiye ederim.Çünkü göz kapaklarınıza bulaşma yapmıyor ki  Maybelline Colossal Volum Express Mascara beni bu konuda  büyük bir hayal kırıklığına uğrattı.İlk hafta hadi yeni ondan bu kadar sıvı dedim ama düzelmedi bir türlü neyse biz asıl ürünümüze dönelimm :)) bu mascara daha çok volüm sağlıyor ama uzatmıyor da değil tek tek ayırıyor kirpikleri birbirine yapışmıyor bence bir mascaradan beklenenleri yerine getiriyor.Fiyatına göre de performansı gayet iyi.Bence şans verilmesi gereken bir ürün ;) fiyat:17,5 tl

1 yorum:

  1. Yeni rimel arayışındayken yazınla karşılaşmak çok güzel oldu :) Yılbaşında alınacaklar listeme ekledim bile. Bu arada blogun hayırlı ve uğurlu olsun :) Bana da beklerim http://kozmetikmeraklisi.blogspot.com.tr/ sevgiler :)

    YanıtlaSil