21 Kasım 2014 Cuma

ELSEVE EXTRAORDINARY OIL

Merhabalar efendim bu gün geç kalmış olduğumu hissetsem de saç bakımı hakkında bir şeyler yazayım dedim.Ah o saçlar yok mu o saçlar ne çok uğraştırır bir türlü iflah edemediğim zamanlarımı bilirim.Şimdi rahatım kestirdim kurtuldum :D bakımı da daha kolay  :))

 Saçımı yaktığım zamanlar böyle bakım ürünlerinin çoğunu denedim tabi eskisi gibi olmasa da o keçe gibi saçlardan kurtulmuştum.İlk zamanlar karışık yağlardan oluşan saç bakım yağlarını kullandım.haftada 2 kere uygulayıp 1-2 saat bekletiyordum.İşe yaradığı doğrudur yumuşatıyordu taranması kolaylaşıyordu ve hafif de ışıltı..Daha sonra saf zeytinyağı uyguladım inan ki daha çok etkisini gördüm.Ama butun gunumu alıyordu bunlarr bide kokuları pek iç açıcı değil hani :((

Şimdi size hem miss gibi kokan hem yumuşacık hem de parlaklık veren deli gibi tavsiye ettiğim bir ürün var.Elseve mucizevi yağ başta bende meraktan denedim zaten kokusuna aşık olduğum için favori listesine girmeyi başardı.

Ürün duştan önce saçları beslemek için ve duştan sonra taramayı kolaylaştırmak için kullanılıyor.Ben kıvırcık olduğum için buklelerimi belirginleştiriyorum, köpükler gibi de ağırlık hissi vermiyor ince yapılı bir ürün.Ayrıca saçımı kurutmadan önce ısının verdiği zararı azaltmak için sonrasında da tüleren saçlarımı yatıştırmak için kullanıyorum.Saçınıza maşa yaptığınızda elinize 2-3 pompa ürün alıp buklelerinizi saçlarınıza zarar vermeden açabilirsiniz ;)
soldaki sarı kapaklı olan cam şişede tasarımı daha şık duruyor bu yüzden. 100 ml. lik ürünler.her ikiside çiçek özlerinden yapılmış.
sağdaki ise boyalı saçlar için plastik ambalajı bunun artısıda hafif en azından;) ek olarak UV filtresi içeriyor 

Umarım sizde beğenirsiniz pratik olduğu için  benim elimden kolay kolay düşmeyecek.Tabi bu arada saç bakım kremlerini unutmayalım etkisini artıracaktır :)))


4 yorum:

  1. Merhaba blogun hayırlı olsun. Elseve'in boyalı saçlar için olanını kullanıyorum ben de ve oldukça memnunum. Ben de bloguma beklerim.
    http://birguzellikhikayesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. teşekkur ederim destek için :) senin de hayırlı olsun takipteyim ;)

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin blog dünyasına canım ben de yeni sayılırım bloguna izleyiciler gadgeti eklersen daha çok kişiye ulaşabilirsin :)
    Ben de bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye için teşekkürler yeni yeni öğrenicem inşaallah :))

      Sil